I Fukushima har fiskare börjat gå ut i sina båtar igen. Men inte för att fiska, utan för att ta vattenprover åt kraftbolaget Tepco.
Läs mer på sverigesradio.se!
//Felix Rimfrost +FishEco
Datum:
I Fukushima har fiskare börjat gå ut i sina båtar igen. Men inte för att fiska, utan för att ta vattenprover åt kraftbolaget Tepco.
Läs mer på sverigesradio.se!
//Felix Rimfrost +FishEco
Lämna ett svar