Åke i Gissamåla spår i abborre – Det blir en kort vinter!

Annons

Datum:

Kategorier

Förra året sa han att vi skulle ha snö i 14 dagar och fick rätt. Nu har han med abborrens hjälp spått hur det blir denna vinter.

– Detta är den minsta abborre jag har spått vintern i, säger Åke Olsson i Gissamåla.

Efter att Åke har tagit sig en ordentligt titt på den lilla abborren konstaterar han att snön komma innan den 25 januari och ligga i 14 dagar…

Läs mer här -> SR

 

Annons

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Annonser

Drömfiske

Rekommenderade artiklar