Man ska alltid göra sitt bästa, denna gång slarvade vi lite och det är nu fixat. Filmen om vår +FishEcobåt Quintrex 440 Green Machine, är ny uppdaterad med diverse stillbilder. Allt för att mer detaljerat beskriva hur vi tänkt… Mycket nöje.
//Jan O +FishEco




















Lämna ett svar