Nu införs sjöpolisen i Värmland igen! Det har inte funnits någon sådan på över 20 år. Denna sommar är de tillbaka, den värmländska sjöpolisen!
- Det känns fantastiskt kul att kunna finnas här för medborgarna säger sjöpolisen och samordnaren Calle Wall!
Polisen kommer att finnas på Vänern och i länets sjöar och skärgårdsområden samt vid större evenemang meddelas på Facebook.
lla fiskenyheter direkt till din mail? Prenumerera på vårt nyhetsbrev!



















Lämna ett svar