SR – Fiskare mäter strålning i Fukushima…

Annons

Datum:

Kategorier

I Fukushima har fiskare börjat gå ut i sina båtar igen. Men inte för att fiska, utan för att ta vattenprover åt kraftbolaget Tepco.

Läs mer på sverigesradio.se!

//Felix Rimfrost +FishEco

Annons

Kommentarer

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Annonser

Drömfiske

Rekommenderade artiklar